Občinska uprava

Ulica Savinjske čete 5, 3310 Žalec
Tel: 03 71 36 465
Fax: 03 71 36 464
glavna.pisarna@zalec.si
Davčna št.: 62546708
Matična št.: 5881544

Občinska uprava deluje po določbah Odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Žalec (Ur. l. RS, 81/2011).

Oseba, pooblaščena za varovanje osebnih podatkov

Uradne ure

Uradne ure sprejemne pisarne:

Ponedeljek: 8.00–15.00
Torek: 8.00–15.00
Sreda: 8.00–17.00
Četrtek: 8.00–15.00
Petek: 8.00–13.00

Uradne ure občinske uprave

Ponedeljek: 8.00–15.00
Sreda: 8.00–17.00
Petek: 8.00–13.00

Uradne ure – podžupani (Ulica Savinjske čete 5, 2. nadstropje, soba 55A)

  • Marjan Vodeb: torek  8.00–10.00
  • Roman Virant: sreda  9.00–11.00
  • Matjaž Krk: četrtek  12.00–14.00

Uradne ure – energetski svetovalec (Ulica Savinjske čete 5, 2. nadstropje, soba 55A)
Franc Šporn, ing. str. : sreda 16.00–17.00
obvezna je prehodna najava na telefon 03 713 64 40

Uradne ure – DZ RS, Poslanska pisarna (Bergmanova vila, ulica Savinjske čete 4)

  • Nik Prebil: vsak drugi ponedeljek v mesecu 9.00–10.30 (razen avgust) Obvestilo
  • Aleksander Reberšek: vsak četrti ponedeljek v mesecu 10.00–10.55

Direktor občinske uprave

  • Tanja Razboršek Rehar, sekretar
    odločanje v upravnih zadevah na prvi stopnji
    03 71 36 320

Direktor občinske uprave:

  • vodi in usklajuje delo občinske uprave,
  • skrbi za zakonito, dosledno, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave,
  • izdaja odločbe v upravnem postopku na prvi stopnji ter pooblašča v skladu z zakonom javne uslužbence občinske uprave za opravljanje posameznih dejanj v upravnem postopku oziroma za odločanje v upravnem postopku na prvi stopnji,
  • opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v projektnih timih,
  • opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z drugimi organi in institucijami,
  • predlaga županu sprejem določenih odločitev na predlog občinske uprave,
  • opravlja druge naloge, določene s predpisi, ter po nalogu in pooblastilu župana.

Na podlagi pooblastila župana:

  • odloča v postopkih, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti v zvezi z delovnimi razmerji zaposlenih v občinski upravi,
  • imenuje projektne time za vodenje posameznih projektov,
  • izvršuje proračun in skrbi za izvajanje notranjega nadzora.

Urad za javne finance

  • mag. Gabrijela Vodnik, vodja urada
    tel: 03 71 36 426

Služba za finance in proračun:

  • Tjaša Cestnik, namestnik vodje, finančnik
    tel: 03 71 36 428
  • Nataša Vasle, finančnik
    tel: 03 71 36 426

Računovodska služba:

  • Simona Štorek, računovodja
    tel: 03 71 36 424
  • Tanja Volavšek Kovač, finančnik
    tel: 03 71 36 418
  • Bojana Antloga, knjigovodja
    tel: 03 71 36 416
Naloge urada:
  • koordinira pripravo in postopek sprejemanja proračuna, sprememb proračuna, zaključnega računa občine ter poročila o realizaciji proračuna,
  • skrbi za izvrševanje proračuna skladno s predpisi,
  • spremlja in nadzira porabo sredstev pri proračunskih uporabnikih,
  • obvešča župana in direktorja občinske uprave o morebitnih nepravilnostih ter predlaga ustrezne ukrepe,
  • zagotavlja strokovno pomoč pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih in posamičnih aktov s področja javnih financ,
  • vodi računovodstvo občine in pripravlja analize ter finančna poročila,
  • opravlja finančno-računovodska opravila za neposredne, lahko tudi za posredne proračunske uporabnike ter društva,
  • upravlja s prostimi denarnimi sredstvi in vodi računovodstvo enotnega zakladniškega računa,
  • pripravlja ter izdela premoženjsko bilanco občine,
  • vodi evidenco finančnega premoženja,
  • opravlja finančne preglede vseh pravnih poslov občine ter daje strokovno mnenje,
  • daje strokovno mnenje o skladnosti investicijskih programov s finančnimi viri,
  • daje mnenje h gradivom za občinski svet, ki imajo finančne posledice,
  • zbira in obdeluje statistične podatke ter pripravlja analize za potrebe občine,
  • skrbi za izvajanje nalog občinske blagajne,
  • skrbi za izvrševanje pravic iz delnic in deležev na kapitalu pravnih oseb,
  • sodeluje pri oblikovanju cen za izvajanje javnih služb in drugih storitev občine,
  • pripravlja strokovne podlage za usklajevanje in uvedbo davkov iz pristojnosti občine, jih spremlja in analizira,
  • opravlja naloge na področju sistema plač in izvaja obračun plač in drugih osebnih prejemkov za delavce in funkcionarje.

Urad za premoženjske, pravne in splošne zadeve

  • Branka Đuraš, vodja urada
    tel: 03 71 36 448

Služba za informatiko in glavna pisarna:

  • Sandi Semprimožnik, namestnik vodje, višji svetovalec
    tel: 03 71 36 462
  • Leja Kokol, svetovalec informator
    tel: 03 71 36 465
  • Špela Hribernik, svetovalec informator
    tel: 03 71 36 466
  • Nejc Škorjanc, informatika
    tel: 03 71 36 480
  • Jani Užmah, vzdrževalec
    tel: 03 71 36 406

Pravno premoženjska služba:

  • Tanja Bulatović, višji svetovalec za pravne in premoženjske zadeve
    tel: 03 71 36 414
  • mag. Martina Koser Dolenc, višji svetovalec
    tel: 03 71 36 334
  • Andreja Dolinšek, svetovalec za premoženjske zadeve
    tel: 03 71 36 322
  • Lea Pungartnik, svetovalec za premoženjske zadeve
    tel: 03 71 36 481

Naloge urada:

  • izvaja strokovne, administrativno tehnične in upravne naloge na področju upravljanja s kadrovskimi viri,
  • opravlja naloge, ki se nanašajo na organizacijo dela občinske uprave in sistemizacijo delovnih mest,
  • opravlja preglede osnutkov in predlogov splošnih aktov z vidika skladnosti z ustavo, zakoni in podzakonskimi predpisi ter z vidika pravil pravne tehnike,
  • daje pravna mnenja v vseh zadevah s področja pristojnosti občinske uprave in opravlja pravne preglede vseh pravnih poslov občine ter daje strokovno mnenje za njihovo sklenitev,
  • pripravlja predloge poravnav,
  • koordinira zastopanje občine v vseh sodnih in upravnih postopkih in postopkih mediacije,
  • vodi evidence vseh sodnih zadev, izvensodnih poravnav ter drugih pravnih poslov,
  • pripravlja interne akte ter vodi evidenco le- teh,
  • opravlja naloge poslovanja z dokumentarnim gradivom, naloge vložišča ter naloge sprejemne (glavne pisarne) in informacijske pisarne,
  • vzdržuje in razvija računalniško programsko opremo ter tehnično vzdržuje baze podatkov,
  • zagotavlja podporo za opravljanje nalog občinske uprave z informacijsko tehnologijo,
  • načrtuje in zagotavlja izvedbo načrta nabave pisarniškega materiala, računalniške in druge opreme,
  • zagotavlja organizacijo delovanja arhiva, interne knjižnice in ekonomata,
  • koordinira uporabo prevoznih sredstev in druge opreme, potrebne za delovanje občinske uprave, skrbi za vodenje postopkov sistema kakovosti poslovanja občinske uprave,
  • izvaja postopke javnega naročanja za večja javna naročila občine in naloge svetovanja ter nadzora v zvezi z javnimi naročili, ki jih lahko izvajajo tudi drugi uradi ali projektni timi,
  • opravlja naloge za pridobivanje nepremičnega premoženja ter za razpolaganje z njim,
  • opravlja naloge za postopke razlastitev, omejitev ali obremenitev zemljišč za potrebe javne koristi,
  • skrbi za gospodarno ravnanje z občinskim stvarnim premoženjem,
  • skrbi za zavarovanje premoženja občine,
  • zagotavlja vzdrževanje prostorov in opreme občinske uprave,
  • opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge, ki ne sodijo v druge urade.

Urad za negospodarske javne službe

  • mag. Nataša Gaber Sivka, vodja urada
    tel: 03 71 36 430
  • Matej Pinter, namestnik vodje, višji svetovalec za vzgojo in izobraževanje
    tel: 03 71 36 432
  • Blaž Tkalec, svetovalec za negospodarske javne službe
    tel: 03 71 36 433
  • Bojan Jereb, višji referent za področje sociale in zdravstva
    tel: 03 71 36 438
  • Franja Vihernik, svetovalec
    tel: 03 71 36 430

Naloge urada:

  • na področju predšolske vzgoje, osnovnošolskega izobraževanja, glasbenega izobraževanja, srednješolskega ter izobraževanja odraslih,
  • skrbi za razvoj programov in institucij na področjih iz prve alineje tega člena v občini in za njihovo povezovanje,
  • opravlja naloge v zvezi s podeljevanjem štipendij in finančnih pomoči,
  • skrbi za razvoj vseh dejavnikov in programov za raziskovalno dejavnost,
  • načrtuje, koordinira in sofinancira programe za otroke in mladino,
  • načrtuje, ureja ter skrbi za otroška igrišča in drugo podobno infrastrukturo,
  • pripravlja in uresničuje mladinsko politiko,
  • pripravlja in načrtuje politiko za starejše občane,
  • opravlja naloge s področja socialnega varstva ter družine,
  • skrbi za druge skupine, ki potrebujejo posebne oblike pomoči in sodelovanja,
  • skrbi za zavarovanja brezposelnih oseb,
  • zagotavlja izvajanje nalog s področja osnovne zdravstvene ter lekarniške dejavnosti,
  • izdaja odločbe in podeljuje koncesije s svojega delovnega področja,
  • zagotavlja mrliško ogledno službo na območju občine,
  • koordinira pripravo in skrbi za izvrševanje programov športa in rekreacije in skrbi za razvoj vseh dejavnikov na področju športa ter rekreacije,
  • opravlja naloge s področja zagotavljanja športne in kulturne infrastrukture,
  • zagotavlja sofinanciranje športnih programov in spodbujanje športno rekreativnih prireditev,
  • skrbi za razvoj vseh dejavnikov na področju kulture,
  • skrbi za varovanje kulturne dediščine,
  • zagotavlja pogoje za delo društev, skupin in posameznikov, ki izvajajo kulturne in športne ter preventivne in druge programe,
  • opravlja naloge v zvezi z dodeljevanjem enkratne denarne pomoči,
  • koordinira ter usklajuje delovanje zavodov, katerih ustanoviteljica je občina,
  • sodeluje z ožjimi deli občine pri izvajanju programov s področja dela,
  • opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge s svojega delovnega področja.

Urad za gospodarske javne službe

  • Aleksander Žolnir, vodja urada
    tel: 03 71 36 440

Služba za gospodarske javne službe:

  • Aleš Uranjek, namestnik vodje – višji svetovalec
    tel: 03 71 36 452
  • Bojan Zakonjšek, višji svetovalec za investicije v javno infrastrukturo
    tel: 03 71 36 326
  • Majda Marovšek, višji svetovalec za javno infrastrukturo
    tel: 03 71 36 403
  • Marjana Kopitar, višji svetovalec za gospodarske javne službe
    tel: 03 71 36 456
  • Marjeta Kočevar, strokovni sodelavec za komunalne zadeve
    tel: 03 71 36 450
  • Zvonka Kovič, strokovni sodelavec
    tel: 03 71 36 440

Služba za ožje dele občine ter zaščito in reševanje:

  • Polona Smrkolj, svetovalec za zaščito in reševanje ter registre
    tel: 03 71 36 399
  • Stanislav Vipotnik, strokovni sodelavec
    tel: 03 713 64 70
  • Milan Beloševič, operativec
    tel: 03 713 64 02

Služba za stanovanjske zadeve:

  • Petra Kobal Šorli, višji svetovalec za stanovanjske zadeve
    tel: 03 71 36 474

Naloge urada:

  • skrbi za izvajanje oskrbe s pitno vodo,
  • skrbi za odvajanje in čiščenje odpadnih in padavinskih voda,
  • skrbi za zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov, za ločeno zbiranje odpadkov ter za osveščanje glede ravnanja z odpadki,
  • skrbi za odlaganje ostankov komunalnih odpadkov in vzdrževanje odlagališč,
  • skrbi za izvajanje javne snage in čiščenja ter vzdrževanja javnih površin in zelenih površin,
  • zagotavlja izvajanje nalog s področja pokopališke in pogrebne dejavnosti ter urejanja pokopališč,
  • skrbi za pregledovanje, nadzorovanje in čiščenje kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov,
  • skrbi za zapuščene živali in za zagotovitev zavetišč,
  • zagotavlja dejavnost oskrbe s toplotno energijo in zemeljskim plinom oziroma drugimi energenti,
  • skrbi za kabelsko razdelilni sistem za sprejem in distribucijo RTV signalov na območju občine,
  • gospodari z javnimi komunalnimi objekti,
  • skrbi za urejenost javnih tržnic,
  • skrbi za urejenost in vzdrževanje javnih sanitarij,
  • opravlja naloge s področja prometa,
  • skrbi za vodotoke ter druge vodne površine s področja pristojnosti občine,
  • opravlja naloge s področja varnosti cestnega prometa ter preventive in vzgoje v cestnem prometu,
  • ureja lokalni promet, opravlja naloge v zvezi z avtobusnimi, avtotaxi prevozi, železniškim in drugimi prometom,
  • skrbi za urejanje in vzdrževanje cestne infrastrukture ter javnih prometnih površin,
  • skrbi za odvoz nepravilno parkiranih vozil ter za zapuščena vozila,
  • zagotavlja naloge s področja javne razsvetljave,
  • zagotavlja in izvaja upravljanje z javnimi parkirišči ter ureja javne parkirne hiše,
  • skrbi za urejanje prometne signalizacije,
  • opravlja naloge s področja oglaševanja in plakatiranja v občini,
  • odmerja komunalno takso,
  • sodeluje z državnimi organi in drugimi institucijami pri razvoju, izgradnji in vzdrževanju komunalne in ceste infrastrukture ter energetike,
  • načrtuje, predlaga standarde in normative za gospodarske javne službe občinskega pomena,
  • opravlja strokovni nadzor nad izvajanjem gospodarskih javnih služb,
  • izvaja analize ter opravlja naloge, povezane z oblikovanjem tarif in cen storitev posameznih gospodarskih javnih služb,
  • zagotavlja podatke za vodenje katastra gospodarske javne infrastrukture in ga vodi,
  • opravlja naloge v zvezi z javno, posebno in podrejeno rabo objektov in naprav, namenjenih za izvrševanje gospodarskih javnih služb,
  • določa pogoje in izdaja soglasja ter dovoljenja za priključitev na infrastrukturne objekte in naprave gospodarskih javnih služb oziroma skrbi za prenos pooblastil na izvajalce gospodarskih javnih služb,
  • zagotavlja naloge s področja energetike, obnovljivih virov energije ter učinkovite rabe energije,
  • odpravlja posledice naravnih in drugih nesreč,
  • izvaja strokovne in tehnične naloge s področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami,
  • oblikuje sistem zaščite in reševanja ter skrbi za njegovo delovanje,
  • pripravlja obrambni dokument občine ter skrbi za njegovo izvajanje,
  • izdeluje metodologijo načrtovanja, spremljanja, izvedbe in nadzora investicij v gospodarsko javno infrastrukturo,
  • zagotavlja izvajanje investicij s svojega delovnega področja,
  • sodeluje in koordinira delo z ožjimi deli občine,
  • koordinira izvajanje strokovnih in organizacijskih nalog ter zagotavlja pomoč pri oblikovanju in realizaciji programov za ožje dele občine,
  • spremlja izvajanje nalog iz pristojnosti ožjih delov občine ter predlaga ukrepe,
  • pripravlja predlog načrta stanovanjske politike občine,
  • ureja zadeve v zvezi s socialnimi in neprofitnimi ter službenimi stanovanji,
  • opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge s svojega delovnega področja.

Urad za prostor in gospodarstvo

  • Darja Dobrajc Lukman, vodja urada
    tel: 03 71 36 390

Služba za načrtovanje in urejanje prostora:

  • Borut Sitar, namestnik vodje, višji svetovalec
    tel: 03 71 36 442
  • Bojan Iršič, občinski urbanist, podsekretar
    tel: 03 71 36 446
  • Petra Čepin Barič, višji svetovalec za opremljanje zemljišč za gradnjo
    tel: 03 71 36 484
  • Nadja Gothe, svetovalec za prostor
    tel: 03 71 36 454
  • Štefka Šinkovec, strokovni sodelavec
    tel: 03 71 36 454
  • Cvetka Eržen, strokovni sodelavec
    tel: 03 71 36 409

Služba za razvoj podeželja, turizma in gostinstva ter drugih gospodarskih dejavnosti:

  • Petra Centrih, višji svetovalec za gospodarske zadeve
    tel: 03 71 36 328
  • Erna Podgornik, svetovalec za razvoj podeželja
    tel: 03 71 36 436

Naloge urada:

  • koordinira in pripravlja strategijo prostorskega razvoja občine in izvedbenih prostorskih aktov,
  • skrbi za prostorsko, urbanistično in krajinsko načrtovanje,
  • pripravlja analize in strokovne podlage s področja načrtovanja in urejanja prostora,
  • sodeluje pri pripravi medobčinskih, regionalnih in državnih prostorskih aktov,
  • pripravlja in predlaga podrobnejša merila in pogoje urejanja prostora,
  • koordinira postopke za rabo prostora in prostorske ureditve ter za določanje pogojev prostorskega načrtovanja ter umeščanja objektov v prostor,
  • organizira in vodi postopke obravnave prostorskih aktov,
  • vodi predpisane zbirke prostorskih in drugih podatkov,
  • vodi prostorsko informacijski sistem občine in skrbi za prikaz stanja prostora,
  • spremlja stanje in pripravlja poročila na področju urejanja prostora,
  • daje potrdila o namenski rabi prostora, informacije o prostorskih izvedbenih pogojih, informacije s prikaza stanja prostora ter druge informacije ter potrdila s področja dela urada,
  • skrbi za pripravo prostorskih ukrepov občine,
  • skrbi za vključevanje vidikov varstva okolja v načrtovanje in urejanje prostora,
  • skrbi za ohranjanje naravnih vrednot lokalnega pomena,
  • sodeluje pri načrtovanju opremljanja javnih površin z urbano opremo,
  • opravlja naloge v zvezi z opremljanjem zemljišč za gradnjo,
  • odmerja komunalni prispevek,
  • pripravlja osnove in podlage za pripravo in izvajanje strategije razvoja občine ter programske usmeritve razvoja posameznih dejavnosti,
  • vodi, organizira in koordinira delo na razvojnih projektih občine,
  • spremlja in analizira gospodarska gibanja v občini,
  • sodeluje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja,
  • skrbi za pridobivanje sredstev iz skladov Evropske unije,
  • pripravlja strokovne podlage in koordinira delo na področju načrtovanja in izvajanja razvoja občine v povezavi z regionalnimi agencijami in drugimi institucijami na tem področju,
  • opravlja naloge, ki se nanašajo na gospodarski razvoj občine,
  • vodi aktivnosti za pospeševanje in ustvarjanje pogojev za razvoj gospodarstva in podjetništva,
  • vodi aktivnosti za pospeševanje in ustvarjanje pogojev za razvoj turizma in njegovo promocijo,
  • opravlja strokovne, razvojne in upravne naloge s področja kmetijstva, gozdarstva, lova in ribolova ter turizma,
  • skrbi za zagotavljanje in upravljanje z javno turistično infrastrukturo,
  • skrbi za zagotavljanje pogojev za delo društev s svojega področja dela,
  • skrbi za razvoj dopolnilnih dejavnosti na kmetijah ter razvoj podeželja,
  • opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge s področja urejanja prostora in gospodarskih zadev, razen zadev gospodarskih javnih služb.

Kabinet župana

  • Tina Lorger, vodja kabineta
    tel: 03 71 36 420
  • Darja Orožim, višja svetovalka za zadeve občinskega sveta
    tel: 03 71 36 412
  • Slavica Cigoj, tajnica direktorja
    tel: 03 71 36 320
Kabinet izvaja:
  • organizacijska, administrativna in določena strokovna opravila,
  • naloge s področja komuniciranja in odnosov z javnostmi,
  • naloge protokola občine,
  • načrtovanje, organiziranje in sodelovanje pri izvajanju prireditev občinskega pomena,
  • naloge s področja mednarodnih odnosov oziroma sodelovanja partnerskih mest,
  • naloge s področja promocije občine in promocijskega materiala občine,
  • sprejem in obravnava pobud ter pritožb občank in občanov ter strank v posameznih postopkih,
  • načrtovanje in koordiniranje sodelovanja občine z drugimi občinami, državnimi organi, institucijami ter gospodarskimi družbami,
  • načrtovanje in koordiniranje sodelovanja z regijskimi institucijami,
  • načrtovanje in koordiniranje dela za občinski svet ter njegova delovna telesa,
  • naloge za pripravo in izvedbo sej občinskega sveta in njegovih delovnih teles,
  • naloge za svetniške skupine občinskega sveta,
  • naloge za nadzorni odbor občine,
  • vodenje registra sprejetih odločitev občinskega sveta ter drugih organov občine,
  • skrbi za izvajanje volilnih in referendumskih opravil,
  • sodelovanje pri izvajanju nalog na področju upravljanja s kadrovskimi viri.

Seznam uradnih oseb pooblaščenih za odločanje ali vodenje upravnih postopkov

DIREKTOR OBČINSKE UPRAVE

  • Tanja Razboršek Rehar, sekretar
    odločanje v upravnih zadevah na prvi stopnji

KABINET ŽUPANA

  • Darja Orožim, višja svetovalka I
    vodenje upravnih postopkov na prvi in drugi stopnji
    odločanje v upravnih postopkih na prvi stopnji po ZDIJZ

URAD ZA PREMOŽENJSKE, PRAVNE IN SPLOŠNE ZADEVE

  • Tatjana Bulatović, višja svetovalka II
    vodenje upravnih postopkov na prvi in drugi stopnji
  • Branka Đuraš, višja svetovalka I
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
  • Andreja Dolinšek, svetovalka II
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
  • Lea Pungartnik, svetovalka III
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji

URAD ZA GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE

  • Aleksander Žolnir, podsekretar
    vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji
  • Aleš Uranjek, višji svetovalec
    vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji
  • Bojan Zakonjšek, višji svetovalec II
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
  • Marjana Kopitar, višja svetovalka I
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
  • Majda Marovšek, višja svetovalka I
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
  • Polona Smrkolj, svetovalka III
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
  • Petra Kobal Šorli, višja svetovalka II
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji

URAD ZA NEGOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE

  • Nataša Gaber Sivka, višja svetovalka I
    vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji
  • Matej Pinter, višji svetovalec I
    vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji
  • Bojan Jereb, višji referent I
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
  • Blaž Tkalec, svetovalec III
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji

URAD ZA PROSTOR IN GOSPODARSTVO

  • Borut Sitar, višji svetovalec I
    vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji
  • Bojan Iršič, višji svetovalec I
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
  • Darja Dobrajc Lukman, višja svetovalka III
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
  • Petra Centrih, višja svetovalka III
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
  • Erna Podgornik, svetovalka I
    vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji