Ulica Savinjske čete 5, 3310 Žalec
Tel: 03 71 36 465
Fax: 03 71 36 464
Elektronski naslov: glavna.pisarna@zalec.si
Davčna št.: 62546708
Matična št.: 5881544
Delovanje Občinske uprave:
Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Žalec (UL RS, 81/2011)
Odredba o delovnem času, poslovnem času in uradnih urah občinske uprave Občine Žalec (UL RS, 172/2021)
Oseba, pooblaščena za varovanje osebnih podatkov: Franja Vihernik
Hišni red v upravni stavbi (1.10.2020)
Uradne ure
Uradne ure sprejemne pisarne:
Ponedeljek: 8.00–15.00
Torek: 8.00–15.00
Sreda: 8.00–17.00
Četrtek: 8.00–15.00
Petek: 8.00–13.00
Uradne ure občinske uprave
Ponedeljek: 8.00–15.00
Sreda: 8.00–17.00
Petek: 8.00–13.00
Direktor občinske uprave
- dr. Darja Majkovič, sekretar
odločanje v upravnih zadevah na prvi stopnji
03 71 36 320
Direktor občinske uprave:
- vodi in usklajuje delo občinske uprave,
- skrbi za zakonito, dosledno, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave,
- izdaja odločbe v upravnem postopku na prvi stopnji ter pooblašča v skladu z zakonom javne uslužbence občinske uprave za opravljanje posameznih dejanj v upravnem postopku oziroma za odločanje v upravnem postopku na prvi stopnji,
- opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v projektnih timih,
- opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z drugimi organi in institucijami,
- predlaga županu sprejem določenih odločitev na predlog občinske uprave,
- opravlja druge naloge, določene s predpisi, ter po nalogu in pooblastilu župana.
Na podlagi pooblastila župana:
- odloča v postopkih, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti v zvezi z delovnimi razmerji zaposlenih v občinski upravi,
- imenuje projektne time za vodenje posameznih projektov,
- izvršuje proračun in skrbi za izvajanje notranjega nadzora.
Urad za javne finance
- mag. Gabrijela Vodnik, podsekretar, vodja urada
tel: 03 71 36 460
Služba za finance in proračun:
- Tjaša Cestnik, finančnik, namestnik vodje
tel: 03 71 36 428 - Nataša Vasle, finančnik
tel: 03 71 36 426
Računovodska služba:
- Simona Štorek, računovodja
tel: 03 71 36 424 - Tanja Volavšek Kovač, finančnik
tel: 03 71 36 418 - Sara Pompe, knjigovodja
tel: 03 71 36 416
- koordinira pripravo in postopek sprejemanja proračuna, sprememb proračuna, zaključnega računa občine ter poročila o realizaciji proračuna,
- skrbi za izvrševanje proračuna skladno s predpisi,
- spremlja in nadzira porabo sredstev pri proračunskih uporabnikih,
- obvešča župana in direktorja občinske uprave o morebitnih nepravilnostih ter predlaga ustrezne ukrepe,
- zagotavlja strokovno pomoč pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih in posamičnih aktov s področja javnih financ,
- vodi računovodstvo občine in pripravlja analize ter finančna poročila,
- opravlja finančno-računovodska opravila za neposredne, lahko tudi za posredne proračunske uporabnike ter društva,
- upravlja s prostimi denarnimi sredstvi in vodi računovodstvo enotnega zakladniškega računa,
- pripravlja ter izdela premoženjsko bilanco občine,
- vodi evidenco finančnega premoženja,
- opravlja finančne preglede vseh pravnih poslov občine ter daje strokovno mnenje,
- daje strokovno mnenje o skladnosti investicijskih programov s finančnimi viri,
- daje mnenje h gradivom za občinski svet, ki imajo finančne posledice,
- zbira in obdeluje statistične podatke ter pripravlja analize za potrebe občine,
- skrbi za izvajanje nalog občinske blagajne,
- skrbi za izvrševanje pravic iz delnic in deležev na kapitalu pravnih oseb,
- sodeluje pri oblikovanju cen za izvajanje javnih služb in drugih storitev občine,
- pripravlja strokovne podlage za usklajevanje in uvedbo davkov iz pristojnosti občine, jih spremlja in analizira,
- opravlja naloge na področju sistema plač in izvaja obračun plač in drugih osebnih prejemkov za delavce in funkcionarje.
Urad za premoženjske, pravne in splošne zadeve
- Branka Đuraš, podsekretar, vodja urada
tel: 03 71 36 448
Služba za informatiko in glavna pisarna:
- Sandi Semprimožnik, višji svetovalec, namestnik vodje
tel: 03 71 36 462 - Leja Kokol, višji svetovalec za področje glavne pisarne in arhiva
tel: 03 71 36 465 - Špela Hribernik, svetovalec informator
tel: 03 71 36 466 - Nejc Škorjanc, informatik
tel: 03 71 36 480 - Štefka Šinkovec, strokovni sodelavec
tel: 03 71 36 454 - Jani Užmah, vzdrževalec
tel: 03 71 36 406
Pravno premoženjska služba:
- Tanja Bulatović, višji svetovalec za pravne in premoženjske zadeve
tel: 03 71 36 414 - mag. Martina Koser Dolenc, višji svetovalec
tel: 03 71 36 334 - Andreja Dolinšek, višji svetovalec za premoženjske zadeve
tel: 03 71 36 322 - Lea Pungartnik, višji svetovalec za javna naročila in premoženjske zadeve
tel: 03 71 36 481
Naloge urada:
- izvaja strokovne, administrativno tehnične in upravne naloge na področju upravljanja s kadrovskimi viri,
- opravlja naloge, ki se nanašajo na organizacijo dela občinske uprave in sistemizacijo delovnih mest,
- opravlja preglede osnutkov in predlogov splošnih aktov z vidika skladnosti z ustavo, zakoni in podzakonskimi predpisi ter z vidika pravil pravne tehnike,
- daje pravna mnenja v vseh zadevah s področja pristojnosti občinske uprave in opravlja pravne preglede vseh pravnih poslov občine ter daje strokovno mnenje za njihovo sklenitev,
- pripravlja predloge poravnav,
- koordinira zastopanje občine v vseh sodnih in upravnih postopkih in postopkih mediacije,
- vodi evidence vseh sodnih zadev, izvensodnih poravnav ter drugih pravnih poslov,
- pripravlja interne akte ter vodi evidenco le- teh,
- opravlja naloge poslovanja z dokumentarnim gradivom, naloge vložišča ter naloge sprejemne (glavne pisarne) in informacijske pisarne,
- vzdržuje in razvija računalniško programsko opremo ter tehnično vzdržuje baze podatkov,
- zagotavlja podporo za opravljanje nalog občinske uprave z informacijsko tehnologijo,
- načrtuje in zagotavlja izvedbo načrta nabave pisarniškega materiala, računalniške in druge opreme,
- zagotavlja organizacijo delovanja arhiva, interne knjižnice in ekonomata,
- koordinira uporabo prevoznih sredstev in druge opreme, potrebne za delovanje občinske uprave, skrbi za vodenje postopkov sistema kakovosti poslovanja občinske uprave,
- izvaja postopke javnega naročanja za večja javna naročila občine in naloge svetovanja ter nadzora v zvezi z javnimi naročili, ki jih lahko izvajajo tudi drugi uradi ali projektni timi,
- opravlja naloge za pridobivanje nepremičnega premoženja ter za razpolaganje z njim,
- opravlja naloge za postopke razlastitev, omejitev ali obremenitev zemljišč za potrebe javne koristi,
- skrbi za gospodarno ravnanje z občinskim stvarnim premoženjem,
- skrbi za zavarovanje premoženja občine,
- zagotavlja vzdrževanje prostorov in opreme občinske uprave,
- opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge, ki ne sodijo v druge urade.
Urad za negospodarske javne službe
- mag. Nataša Gaber Sivka, podsekretar, vodja urada
tel: 03 71 36 430 - Matej Pinter, podsekretar, namestnik vodje
tel: 03 71 36 432 - Blaž Tkalec, višji svetovalec za področje kulture in športa
tel: 03 71 36 433 - Aleš Kramaršek, višji svetovalec za področje sociale
tel: 03 71 36 438 - Samanta Potočnik, svetovalec za zdravstveno, lekarniško ter mladinsko dejavnost
tel: 03 71 36 430
Naloge urada:
- na področju predšolske vzgoje, osnovnošolskega izobraževanja, glasbenega izobraževanja, srednješolskega ter izobraževanja odraslih,
- skrbi za razvoj programov in institucij na področjih iz prve alineje tega člena v občini in za njihovo povezovanje,
- opravlja naloge v zvezi s podeljevanjem štipendij in finančnih pomoči,
- skrbi za razvoj vseh dejavnikov in programov za raziskovalno dejavnost,
- načrtuje, koordinira in sofinancira programe za otroke in mladino,
- načrtuje, ureja ter skrbi za otroška igrišča in drugo podobno infrastrukturo,
- pripravlja in uresničuje mladinsko politiko,
- pripravlja in načrtuje politiko za starejše občane,
- opravlja naloge s področja socialnega varstva ter družine,
- skrbi za druge skupine, ki potrebujejo posebne oblike pomoči in sodelovanja,
- skrbi za zavarovanja brezposelnih oseb,
- zagotavlja izvajanje nalog s področja osnovne zdravstvene ter lekarniške dejavnosti,
- izdaja odločbe in podeljuje koncesije s svojega delovnega področja,
- zagotavlja mrliško ogledno službo na območju občine,
- koordinira pripravo in skrbi za izvrševanje programov športa in rekreacije in skrbi za razvoj vseh dejavnikov na področju športa ter rekreacije,
- opravlja naloge s področja zagotavljanja športne in kulturne infrastrukture,
- zagotavlja sofinanciranje športnih programov in spodbujanje športno rekreativnih prireditev,
- skrbi za razvoj vseh dejavnikov na področju kulture,
- skrbi za varovanje kulturne dediščine,
- zagotavlja pogoje za delo društev, skupin in posameznikov, ki izvajajo kulturne in športne ter preventivne in druge programe,
- opravlja naloge v zvezi z dodeljevanjem enkratne denarne pomoči,
- koordinira ter usklajuje delovanje zavodov, katerih ustanoviteljica je občina,
- sodeluje z ožjimi deli občine pri izvajanju programov s področja dela,
- opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge s svojega delovnega področja.
Urad za gospodarske javne službe
- Aleksander Žolnir, podsekretar, vodja urada
tel: 03 71 36 440
Služba za gospodarske javne službe:
- Aleš Uranjek, podsekretar, namestnik vodje
tel: 03 71 36 452 - Bojan Zakonjšek, višji svetovalec za investicije v javno infrastrukturo
tel: 03 71 36 326 - Majda Marovšek, višji svetovalec za javno infrastrukturo
tel: 03 71 36 403 - Marjana Kopitar, višji svetovalec za gospodarske javne službe
tel: 03 71 36 456 - Polona Smrkolj, višji svetovalec za javno komunalno gospodarsko infrastrukturo
tel: 03 71 36 399 - Zvonka Kovič, strokovni sodelavec
tel: 03 71 36 440
Služba za ožje dele občine ter zaščito in reševanje:
- Stanislav Vipotnik, strokovni sodelavec
tel: 03 71 36 470 - Sara Zagrušovcem, svetovalec za zaščito in reševanje ter investicijsko vzdrževanje občinskih stanovanj
tel: 03 71 36 450 - Milan Beloševič, operativec
tel: 03 71 36 402 - Miha Veber, strokovni sodelavec VI
tel: 03 71 36 409
Služba za stanovanjske zadeve:
- Petra Kobal Šorli, višji svetovalec za stanovanjske zadeve
tel: 03 71 36 474
Naloge urada:
- skrbi za izvajanje oskrbe s pitno vodo,
- skrbi za odvajanje in čiščenje odpadnih in padavinskih voda,
- skrbi za zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov, za ločeno zbiranje odpadkov ter za osveščanje glede ravnanja z odpadki,
- skrbi za odlaganje ostankov komunalnih odpadkov in vzdrževanje odlagališč,
- skrbi za izvajanje javne snage in čiščenja ter vzdrževanja javnih površin in zelenih površin,
- zagotavlja izvajanje nalog s področja pokopališke in pogrebne dejavnosti ter urejanja pokopališč,
- skrbi za pregledovanje, nadzorovanje in čiščenje kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov,
- skrbi za zapuščene živali in za zagotovitev zavetišč,
- zagotavlja dejavnost oskrbe s toplotno energijo in zemeljskim plinom oziroma drugimi energenti,
- skrbi za kabelsko razdelilni sistem za sprejem in distribucijo RTV signalov na območju občine,
- gospodari z javnimi komunalnimi objekti,
- skrbi za urejenost javnih tržnic,
- skrbi za urejenost in vzdrževanje javnih sanitarij,
- opravlja naloge s področja prometa,
- skrbi za vodotoke ter druge vodne površine s področja pristojnosti občine,
- opravlja naloge s področja varnosti cestnega prometa ter preventive in vzgoje v cestnem prometu,
- ureja lokalni promet, opravlja naloge v zvezi z avtobusnimi, avtotaxi prevozi, železniškim in drugimi prometom,
- skrbi za urejanje in vzdrževanje cestne infrastrukture ter javnih prometnih površin,
- skrbi za odvoz nepravilno parkiranih vozil ter za zapuščena vozila,
- zagotavlja naloge s področja javne razsvetljave,
- zagotavlja in izvaja upravljanje z javnimi parkirišči ter ureja javne parkirne hiše,
- skrbi za urejanje prometne signalizacije,
- opravlja naloge s področja oglaševanja in plakatiranja v občini,
- odmerja komunalno takso,
- sodeluje z državnimi organi in drugimi institucijami pri razvoju, izgradnji in vzdrževanju komunalne in ceste infrastrukture ter energetike,
- načrtuje, predlaga standarde in normative za gospodarske javne službe občinskega pomena,
- opravlja strokovni nadzor nad izvajanjem gospodarskih javnih služb,
- izvaja analize ter opravlja naloge, povezane z oblikovanjem tarif in cen storitev posameznih gospodarskih javnih služb,
- zagotavlja podatke za vodenje katastra gospodarske javne infrastrukture in ga vodi,
- opravlja naloge v zvezi z javno, posebno in podrejeno rabo objektov in naprav, namenjenih za izvrševanje gospodarskih javnih služb,
- določa pogoje in izdaja soglasja ter dovoljenja za priključitev na infrastrukturne objekte in naprave gospodarskih javnih služb oziroma skrbi za prenos pooblastil na izvajalce gospodarskih javnih služb,
- zagotavlja naloge s področja energetike, obnovljivih virov energije ter učinkovite rabe energije,
- odpravlja posledice naravnih in drugih nesreč,
- izvaja strokovne in tehnične naloge s področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami,
- oblikuje sistem zaščite in reševanja ter skrbi za njegovo delovanje,
- pripravlja obrambni dokument občine ter skrbi za njegovo izvajanje,
- izdeluje metodologijo načrtovanja, spremljanja, izvedbe in nadzora investicij v gospodarsko javno infrastrukturo,
- zagotavlja izvajanje investicij s svojega delovnega področja,
- sodeluje in koordinira delo z ožjimi deli občine,
- koordinira izvajanje strokovnih in organizacijskih nalog ter zagotavlja pomoč pri oblikovanju in realizaciji programov za ožje dele občine,
- spremlja izvajanje nalog iz pristojnosti ožjih delov občine ter predlaga ukrepe,
- pripravlja predlog načrta stanovanjske politike občine,
- ureja zadeve v zvezi s socialnimi in neprofitnimi ter službenimi stanovanji,
- opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge s svojega delovnega področja.
Urad za prostor in gospodarstvo
- Darja Dobrajc Lukman, podsekretar, vodja urada
tel: 03 71 36 390
Služba za načrtovanje in urejanje prostora:
- Borut Sitar, podsekretar, namestnik vodje
tel: 03 71 36 442 - Bojan Iršič, podsekretar, občinski urbanist
tel: 03 71 36 446 - Petra Čepin Barič, višji svetovalec za opremljanje zemljišč za gradnjo
tel: 03 71 36 484 - Nadja Gothe, svetovalec za prostor
tel: 03 71 36 454
Služba za razvoj podeželja, turizma in gostinstva ter drugih gospodarskih dejavnosti:
- Petra Centrih, višji svetovalec za gospodarske zadeve
tel: 03 71 36 328 - Erna Podgornik, višji svetovalec za razvoj podeželja
tel: 03 71 36 436
Naloge urada:
- koordinira in pripravlja strategijo prostorskega razvoja občine in izvedbenih prostorskih aktov,
- skrbi za prostorsko, urbanistično in krajinsko načrtovanje,
- pripravlja analize in strokovne podlage s področja načrtovanja in urejanja prostora,
- sodeluje pri pripravi medobčinskih, regionalnih in državnih prostorskih aktov,
- pripravlja in predlaga podrobnejša merila in pogoje urejanja prostora,
- koordinira postopke za rabo prostora in prostorske ureditve ter za določanje pogojev prostorskega načrtovanja ter umeščanja objektov v prostor,
- organizira in vodi postopke obravnave prostorskih aktov,
- vodi predpisane zbirke prostorskih in drugih podatkov,
- vodi prostorsko informacijski sistem občine in skrbi za prikaz stanja prostora,
- spremlja stanje in pripravlja poročila na področju urejanja prostora,
- daje potrdila o namenski rabi prostora, informacije o prostorskih izvedbenih pogojih, informacije s prikaza stanja prostora ter druge informacije ter potrdila s področja dela urada,
- skrbi za pripravo prostorskih ukrepov občine,
- skrbi za vključevanje vidikov varstva okolja v načrtovanje in urejanje prostora,
- skrbi za ohranjanje naravnih vrednot lokalnega pomena,
- sodeluje pri načrtovanju opremljanja javnih površin z urbano opremo,
- opravlja naloge v zvezi z opremljanjem zemljišč za gradnjo,
- odmerja komunalni prispevek,
- pripravlja osnove in podlage za pripravo in izvajanje strategije razvoja občine ter programske usmeritve razvoja posameznih dejavnosti,
- vodi, organizira in koordinira delo na razvojnih projektih občine,
- spremlja in analizira gospodarska gibanja v občini,
- sodeluje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja,
- skrbi za pridobivanje sredstev iz skladov Evropske unije,
- pripravlja strokovne podlage in koordinira delo na področju načrtovanja in izvajanja razvoja občine v povezavi z regionalnimi agencijami in drugimi institucijami na tem področju,
- opravlja naloge, ki se nanašajo na gospodarski razvoj občine,
- vodi aktivnosti za pospeševanje in ustvarjanje pogojev za razvoj gospodarstva in podjetništva,
- vodi aktivnosti za pospeševanje in ustvarjanje pogojev za razvoj turizma in njegovo promocijo,
- opravlja strokovne, razvojne in upravne naloge s področja kmetijstva, gozdarstva, lova in ribolova ter turizma,
- skrbi za zagotavljanje in upravljanje z javno turistično infrastrukturo,
- skrbi za zagotavljanje pogojev za delo društev s svojega področja dela,
- skrbi za razvoj dopolnilnih dejavnosti na kmetijah ter razvoj podeželja,
- opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge s področja urejanja prostora in gospodarskih zadev, razen zadev gospodarskih javnih služb.
Kabinet župana
- Tina Lorger, vodja kabineta
tel: 03 71 36 420 - Franja Vihernik, višja svetovalka za zadeve občinskega sveta
tel: 03 71 36 412 - Slavica Cigoj, tajnica direktorja
tel: 03 71 36 320
- organizacijska, administrativna in določena strokovna opravila,
- naloge s področja komuniciranja in odnosov z javnostmi,
- naloge protokola občine,
- načrtovanje, organiziranje in sodelovanje pri izvajanju prireditev občinskega pomena,
- naloge s področja mednarodnih odnosov oziroma sodelovanja partnerskih mest,
- naloge s področja promocije občine in promocijskega materiala občine,
- sprejem in obravnava pobud ter pritožb občank in občanov ter strank v posameznih postopkih,
- načrtovanje in koordiniranje sodelovanja občine z drugimi občinami, državnimi organi, institucijami ter gospodarskimi družbami,
- načrtovanje in koordiniranje sodelovanja z regijskimi institucijami,
- načrtovanje in koordiniranje dela za občinski svet ter njegova delovna telesa,
- naloge za pripravo in izvedbo sej občinskega sveta in njegovih delovnih teles,
- naloge za svetniške skupine občinskega sveta,
- naloge za nadzorni odbor občine,
- vodenje registra sprejetih odločitev občinskega sveta ter drugih organov občine,
- skrbi za izvajanje volilnih in referendumskih opravil,
- sodelovanje pri izvajanju nalog na področju upravljanja s kadrovskimi viri.
Seznam uradnih oseb pooblaščenih za odločanje ali vodenje upravnih postopkov
DIREKTOR OBČINSKE UPRAVE
- dr. Darja Majkovič, sekretar
odločanje v upravnih zadevah na prvi stopnji
KABINET ŽUPANA
- Franja Vihernik, višji svetovalec III
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
odločanje v upravnih postopkih na prvi stopnji po ZDIJZ
URAD ZA PREMOŽENJSKE, PRAVNE IN SPLOŠNE ZADEVE
- Tatjana Bulatović, višji svetovalec I
vodenje upravnih postopkov na prvi in drugi stopnji - Branka Đuraš, podsekretar
vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji - Sandi Semprimožnik, višji svetovalec I
vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji - mag. Martina Koser Dolenc, višji svetovalec I
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Andreja Dolinšek, višji svetovalec III
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Lea Pungartnik, višji svetovalec III
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
URAD ZA GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE
- Aleksander Žolnir, podsekretar
vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji - Aleš Uranjek, podsekretar
vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji - Bojan Zakonjšek, višji svetovalec I
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Marjana Kopitar, višji svetovalec I
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Majda Marovšek, višji svetovalec II
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Polona Smrkolj, višji svetovalec III
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Petra Kobal Šorli, višji svetovalec I
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
URAD ZA NEGOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE
- Nataša Gaber Sivka, podsekretar
vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji - Matej Pinter, podsekretar
vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji - Aleš Kramaršek, višji svetovalec II
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Blaž Tkalec, višji svetovalec III
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji
URAD ZA PROSTOR IN GOSPODARSTVO
- Darja Dobrajc Lukman, podsekretar
vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji - Borut Sitar, podsekretar
vodenje in odločanje o upravnih zadevah na prvi stopnji - Bojan Iršič, podsekretar
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Petra Čepin Barić, višji svetovalec II
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Nadja Gothe, svetovalec III
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Petra Centrih, višji svetovalec II
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji - Erna Podgornik, višji svetovalec III
vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji